برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: مقابل هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند تاخیر ٥٠٠ دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مجلس پیگیر مطالبه بدهی دولت به تامین اجتماعی است نحوه خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک اعلام شد اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است مصرف شکر را به خاطر حفظ سلامتی خود کاهش دهید گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم تاخیر ۵ ساعته پرواز مشهد-تهران به علت نقص فنی هواپیما + فیلم (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند
سرخط خبرها

بازداشت معتادانی که به یک ساختمان نیمه‌کاره خسارت میلیاردی زدند

  • کد خبر: ۲۰۱۷۲۱
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
بازداشت معتادانی که به یک ساختمان نیمه‌کاره خسارت میلیاردی زدند
پلیس در پی شکایت اهالی یکی از محلات مشهد به ساختمانی چهارطبقه و در حال احداث مراجعه کرد که صدا‌هایی کوبش‌مانند از آن بیرون می‌آمد.

به گزارش شهرآرانیوز همسایه‌ها این‌بار دیگر از سر و صدا‌های عجیبی که از خانه نیمه‌کاره در محله پیچیده بود، عاصی شده بودند. آن‌قدر که موضوع را به گوش پلیس رساندند و اطلاع دادند که نزدیک به دو ماه است، صدا‌های مشکوکی از این خانه بیرون می‌آید که این‌بار از همیشه شدیدتر بوده است. بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری هفت‌تیر به محل این خانه در بولوار شهید صارمی اعزام شدند.

آن‌ها ساختمانی چهارطبقه و در حال احداث را در مقابل خود دیدند که صدا‌هایی کوبش‌مانند از آن بیرون می‌آمد. مأموران گشت کلانتری وارد ساختمان شدند. صدا از طبقه پایین ساختمان می‌آمد و در طبقات دیگر می‌پیچید. با دنبال‌کردن صدا، مأموران به تأسیسات این خانه نیمه‌کاره رسیدند. درست جایی که مردی جوان با تیشه و چکش به جان لوله‌های گاز افتاده بود و قصد داشت آن‌ها را از جایشان بکند. این فرد با دیدن پلیس، قصد داشت فرار کند که دستگیر شد، البته او زور دویدن هم نداشت.

فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این پرونده اعلام کرد که فردی معتاد با همدستانش نزدیک به دو ماه است که به تأسیسات این ساختمان در حال احداث در بولوار شهید صارمی دستبرد می‌زنند.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: با دعوت از مالک ساختمان مشخص شد که تمامی سیستم برق‌رسانی، لامپ‌ها، سیستم لوله‌کشی، گازرسانی، شیرآلات و... به سرقت رفته است. در واقع آن‌ها بالغ بر یک‌میلیارد تومان به تأسیسات این ساختمان چهار طبقه، خسارت وارد کرده بودند.

وی ادامه داد: متهم اصلی، اما مردی چهل و دو ساله است که اعتیاد شدید به مواد‌مخدر کریستال دارد. او پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌ها به بیش از بیست بار حضور در این ساختمان برای سرقت با همراهی دو همدست دیگرش اعتراف کرد که همدستانش نیز معتاد هستند. متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

موضوع تأمل‌برانگیز در این سرقت، اینجاست که این افراد خسارت میلیاردی به ساختمان وارد کرده بودند، درحالی‌که هرآنچه از تأسیسات سرقت می‌کردند به ضایعاتی‌ها به مبلغی کمتر از ۲۰ میلیون تومان می‌فروختند. موضوعی که نشان می‌دهد آن‌ها فقط برای تأمین پول مواد مخدرشان دست به این اقدام می‌زده‌اند. اما اگر مالکان این پروژه در حال احداث از نگهبان مطمئن استفاده می‌کردند و در صورت استفاده از کارگران غیربومی حواسشان بیشتر به این کارگران بود، دچار این خسارت هنگفت نمی‌شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->